one-life-to-waste

Alla inlägg den 13 december 2011

Av varför inte - 13 december 2011 09:30

Idag är det Luciadagen. Har faktiskt varit Lucia en gång i mitt liv, på lekis för nästan 30 år sedan. Anledningen till att det blev jag var att jag var den enda som hade långt ljust hår. Detta var innan man kom underfynd med att Lucia egentligen är mörkhårig och italienare. Den gången blev en blond finsk tjej Lucia.

Detta var också innan mänskligheten tappade hoppet om mig och fortfarande gillade mig en aning. Eller också gillade dem inte mig med tanke på att dem valde mig till Lucia. Redan då hatade jag att stå inför en massa människor och då tvingar man mig bära en fånig krona med nattlinne inför en massa "stolta" föräldrar.


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards