one-life-to-waste

Alla inlägg den 18 december 2011

Av varför inte - 18 december 2011 21:02

Ska f rom skita i alla och leva mitt liv. Har t om sagt hejdå till post-it kille. Han var ändå inget att ha. Eller rättare sagt vad fan skulle han med någon som jag.

Kommer f rom nu leva ensam och utan kontakt med andra människor mer än nödvändigt dvs jobbet osv. Annars kommer inte behöva ha något med mig att göra. Alla vinner på det. Allra mest alla andra.

Kommer sitta hemma framför tv kväll efter kväll då riskerar jag inte att trötta ut någon med mig själv. Då kan alla i omvärlden gå vidare med sina liv som om jag aldrig existerat.


From now on i´m dead to the world.

Av varför inte - 18 december 2011 20:27

Hatar bröder. Hatar hatar hatar.

F rom ikväll är det slutpratat med min bror. Han ska aldrig mer behöva höra min röst, då kanske han blir nöjd. Han kan räkna sig själv som ensambar för f rom nu har han ingen syster.

Idiot jäveln skitstöveln. Lev gott och vem bryr sig.


Yes äntligen är jag av med honom . . . . . . . . . . Bara mina föräldrar gjorde lika så vore världen ett paradis att leva.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards