one-life-to-waste

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av varför inte - 30 juni 2012 21:29

har gjort mig av med min förföljare. Det känns skönt, mer än jag trodde det skulle göra. Visst lite upprörd är man väl men kommer över det.

Av varför inte - 30 juni 2012 20:04

Upp tidigt i morse för att åka och shoppa. Hade en lång lista med grejer som skulle inhandlas och kom hem med ungefär hälften av dem samt en hel massa saker som inte stod på listan...som vanligt. Köpte ett par skor och fick ett par gratis...vilket alltid är bra. Köpte alla "små viktiga" saker på listan samt ett par tofflor... som dock inte var på listan.

Sen vid hemkomsten satte jag mig i solen och har nu fått mig själv en lite mini solsting. Har ONT i huvudet och känner mig matt. Har dessutom fått soleksem över hela benen som kliar så in i HELVETE. Får väl skylla mig själv.


Nu sitter man här och känner sig helt matt och trött. Vill bara sova men för fan det är lördag kväll, klockan är åtta och inte ska man väl sova då.

Ska se om jag kan skaka av mig min ihärdiga beundrare på nätet, hur i helvete det nu ska gå. Wish me luck.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards