one-life-to-waste

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av varför inte - 26 juni 2012 13:34

Hur kommer det sig att människor blir frälsta när dem antingen tagit sig ur ett missbruk eller hamnat i fängelse? Är det i fängelset Gud bor? Eller i botten av en flaska?


Känner flera som har hittat Gud efter att dem tagit sig ut ett missbruk och har frågat dem hur det kommer sig att dem hitta Gud. Dessa människor har aldrig varit värst religiösa av sig tidigare.

Fick till svar: Han kom till mig och sa åt mig att skärpa mig.


Skulle jag höra ”någon” säga åt mig att skärpa mig skulle jag ringa till psyk får då har jag börjat höra röster. Skulle aldrig tänka tanken att det är Gud som pratar till mig.


Men så länge dessa människor mår bra så gör det väl inget att dem hittat något att tro på förutom sitt missbruk.

Sen tror jag inte att alla verkligen har blivit frälsta utan behöver en ursäkt för att inte dricka. Den varianten har jag också kommit i kontakt med. Men som sagt så länge han/hon mår bra tillsammans med sin Gud.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards