one-life-to-waste

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av varför inte - 29 juni 2012 20:18

Att gifta sig med en äldre man som tror på utomjordingar, ploppa ut en unge och sedan skilja dig. Undrar om inte hon hade planerat detta då hennes karriär inte gått spik rakt uppåt...

Nåja, kan bara gratulera Katie Holmes till miljonerna hon kommer att tjäna efter att ha gjort sig av med galningen Tom......


Ska själv försöka hitta mig en rik äldre man.......

Av varför inte - 29 juni 2012 19:43

så är du förmodligen en dryg person.... Det är bevisat att det manliga könet bara vill ha och ha utan att ge lite tillbaka.

Funderar på att bosätta mig i ett kloster.......

Av varför inte - 29 juni 2012 12:52

Jag måste ta ett beslut till ikväll och vet inte vilket det blir. Ska jag träffa honom eller inte? Det är 10 000 kr frågan. Det sista han frågade mig igår var om vi skulle ”ta och träffas”. Logga ur och gick och la mig utan att svara honom. Behöver tänka. Har dock inte kommit fram till något vettigt svar ännu…….

Inners inne vill jag men det har hänt så mycket jobbigt mellan oss (även om vi inte ens känner varandra och har aldrig träffats) att jag ser ingen gemensam framtid för oss. Detta påpekade jag för honom igår. Han bad mig säga ärligt ja eller nej till om han ska fortsätta ”jaga”. Svarade med ett NEJ. Men han gav sig inte……. Vad betyder det egentligen? Att han inte fattar när man säger åt honom eller att han inte vill släppa taget? Jag har ingen aning, har aldrig varit i den här situationen förr.


Nu måste jag i alla fall komma fram till ett slutgiltigt svar. Det lutar mot ett Nej men det gör ont att säga det…..då jag inners inne vill säga Ja.


Problemet ligger i mitt extremt dåliga självförtroende. Vem skulle vilja ha mig? Han kan inte säga något då han inte sett mig ännu. Det kanske förresten lösa allt, att han fick se mig. Då kanske han slutat kontakta mig. Problemet med den idén är att han bor i stan…. Tänk om han känner igen mig på stan? Vill inte ha fler personer i stan som stirrar på mig med avsky, det finns det gott om redan.


Vad FAN ska jag göra? Varför kan det inte finnas någon lätt lösning på detta problem? (Och nej det är inte lätt att ge honom det han vill ha, det är nog svårare än att säga hejdå).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards