one-life-to-waste

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av varför inte - 15 juni 2012 23:11

Åkte ni ut ur VM? Men så synd då. Nu måste ju Zlatan få en kram av någon. Nu måste han vara arg på alla andra som inte gjorde jobbet åt honom. Kan bara säga en sak: hahahahahahahaa

Av varför inte - 15 juni 2012 14:32

 När man slår upp Aftonbladet eller Expressen på nätet så stor det EXTRA med stora svarta bokstäver. Då tror man att nu har det hänt någonting stort. Ingen fara…det är bara Sveriges fotbollslandslag som har bytt spelare och det måste man ju slå stort på löpsedeln.


Tycker det är patetiskt att ens kalla det för nyhet vilka som får inte får spela. Att det står på sportsidorna det är en sak för där kan alla sportintresserade läsa om det men att det står på första sidan är bara en idiotisk nyhet att ta upp.


Ni vet väl redan vid det här laget vad jag anser om allt som har med sport och Sverige att göra så tänker inte ens skriva det.


Ikväll kommer i alla fall en massa sportnördar sitta bänkade framför dumburken för att se deras lilla älskning Zlatan på plan. Den karln borde någon lära ett och annat om ödmjukhet. Han verkar inte ha förstått att han inte är ensam på plan och att han inte är bäst och snyggast. Fotboll är en lagsport, inte enmansshow med Zlatan……

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards