one-life-to-waste

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av varför inte - 18 juni 2012 20:56

Trodde aldrig att jag skulle gilla deras musik men är förvånad....det är ju skitbra.


Av varför inte - 18 juni 2012 20:30

Ikväll får man väl då gå och lägga sig med gråten i halsen. Det skulle du också göra om du hade förstört en söt liten vovve.

Om jag sover en stund så slipper jag kanske få mig själv att må dåligt. Får tar itu med det i morgon igen....

Förlåt mig min lille vän. Trodde jag gjorde någonting bra men det blev så fel.

Av varför inte - 18 juni 2012 19:59

Stackarn sitter bara och skakar i ett hörn. Vågar inte vara ute, vågar inte vara inne. Han fick ett antiskall halsband idag och han blev så rädd för den när den började vibrera att jag nu har haft sönder min hund. Han kommer aldrig bli sig lik igen. Han vill inte äta, han vill inte dricka och han kissar knappt (förutom den gången han kissade på sig inne).

Kommer nu att få leva med en knappt 2 årig hund som är så rädd att han nästan skakar av sig skinnet.

Sitter här nu och gråter och hatar mig själv som ens tänkte tanken att ett antiskall halsband skulle hjälpa. Borde ha fattat att han skulle bli rädd med tanke på att han är en rädd hund redan från början.

Jag kan inte skylla på någon annan än mig själv och tro mig jag mår nog lika dåligt som vovven gör just nu.

Stackarn fick men för livet och så fick jag med.


Hatar, hatar, hatar mig själv mer än jag gjorde innan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards