one-life-to-waste

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av varför inte - 25 juni 2012 20:34

Ska skaffa mig en tatuering men har INGEN aning om vad den ska föreställa. Har tänkt mig en ängel, en blomma, ett kors men inget faller mig i smaken efter ett par dagar.

Hur i helvete ska man veta vad tatueringen ska föreställa? Det är ju ändå något man måste leva med resten av livet.

Har någon några idéer om hur jag ska göra för att hitta den rätta????? Är smått desperat.........det är liksom snart dags.

Av varför inte - 25 juni 2012 19:39

och det kan ha att göra med att jag just för tillfället har det otroligt lugnt och skönt på jobbet. Hoppas det håller i sig ytterligare tre veckor.......

Sen att regnet har öst ner hela dagen gör ju inte dagen sämre. Skönt med en promenad i ösregnet med hunden var låt oss säga uppfriskande. Dock tittade hunden på mig flera gånger med en frågande blick och en vädjan om att: Kan vi gå hem nu, jag är blöt.


Det blev en kortare promenad än normalt men jag tror han blev glad när vi vände hemåt igen. Men ingenting luktar så gott som en blöt hund.......


Nu sitter man här och väntar på att tiden ska gå så att jag får gå och lägga mig. Får ikväll börja på en ny bok...vad jag längtar (det är något fel på mig...jag vet).


Och regnet det fortsätter vräka ner över oss....vad skönt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards