one-life-to-waste

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av varför inte - 11 juni 2012 20:29

Gissa om man fick en chock när man gick in på Ica affären idag. På en hel vägg vid ingången hänger det gula t-shirt som tydligen är landslagströjor.

Kände för att vända i dörren och gå hem igen. Tyvärr så var jag tvungen att köpa med mig lite mat då kylskåpet är tomt.

Tycker det är fördjävligt med all denna "reklam" för Sverige i mataffärer av alla ställen. Alla känner inte så för landslaget och alla vill inte och räknar inte med att svenskarna ska vinna borta i Ukraina.


Tycker synd om dem som inte vill men blir tvingade denna reklam....... Dåligt Ica,,,,, mycket dåligt. Skäms på er.

Av varför inte - 11 juni 2012 13:18

Har något gemensamt med denna smått överviktiga katt. Förutom övervikten (den som är självklar) så hatar vi tydligen måndagar båda två.

Visste inte om att jag inte tyckte om måndagar men idag så har det blivit rätt tydligt. Mådde hur bra som helst i morse men sen slog det mig som en blixt från klar himmel och har nu varit på dåligt humör utan någon anledning. Så det måste vara att det är helg....eller så är det min kollega (chansen är stor för att det också beror på det då jag inte har någon lust att prata med henne och det tog ett tag för henne att fatta det....).


Hade svårt att somna igår efter att jag läst en bok alldeles för länge. Jag kunde dock inte sluta utan läste kapitel efter kapitel tills jag tvingade mig själv att lägga ifrån mig boken. Längtar redan till ikväll då jag får gå och lägga mig och läsa lite (en bok av Susan Wiggs "Jul vid Williow Lake", kan verkligen rekommendera den samt dem övriga böckerna i Willow Lake-serien).


Nu känner jag mig trött och slut. Kan också ha att göra med att kroppen nog lagt om sig för semester då det närmar sig, bara fem veckor kvar....... Jobbigt när kroppen tagit semester men hjärnan jobbar på så gott den kan utan att signalerna verkar gå fram till mina kroppsdelar.


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards