one-life-to-waste

Alla inlägg under mars 2012

Av varför inte - 28 mars 2012 13:15

Ska gå på rockfestival i slutet av sommaren. Inte för att det är några bra band som ska spela men det är väl inte så viktigt eller? Huvudsaken är väl själva upplevelsen.

Det som är nackdelen med detta är att jag inte har någon att gå med. Hur kul kan det vara att gå ensam på rockfestival.????

Någon som vill hänga med?


Rock med livstil den 11 augusti i Fagersta.

Biljetter på tickster.com pris 400 kr.


Band:


THE HIVES
RAISED FIST
ENTOMBED
CRASHDIET
THE KRISTET UTSEENDE 
WITCHCRAFT
JAILBREAK ACADEMY

Av varför inte - 26 mars 2012 20:46

Börjar bli rent ut sagt jävligt trött på värken i huvudet/nacken. Idag har det varit en dag då inte ens smärtmedicinen hjälp. Varför då ta dem?

Märker dock att när jag strechar nacken ser jag nästa stjärnor pga smärtan och en promenad fick smärta att försvinna för cirka 20 minuter. Nu har den dock återkommit. Betyder det att jag måste ut och gå igen? Vill inte, det är mörkt ute.

Tog ännu lite medicin eftersom jag tydlligen inte lärt mig av dem förra och ska snart gå och lägga mig. Önskar att det vore onsdag.....får nålar då......

Av varför inte - 25 mars 2012 20:49

det är måndag i morgon. Det betyder jobb. Som tur är betyder det att jag är ensam på jobbet och slipper sällskap. Är inte värst sällskaplig av mig nu för tiden.


Helgen bara rusade förbi den här gången även om jag inte ens gjorde något.

Har dessvärre ont i huvudet nu igen och får väl hoppas att man klarar av att jobba heldag i morgon fast egentligen vem skulle bry sig om jag inte gjorde det.

Dessutom vore det skönt att gå hem tidigare och lämna jobbet och visa att även jag kan skita i att göra det man ska. Varför ska alla andra kunna göra det utom jag.

Av varför inte - 24 mars 2012 20:49

men det är lördag kväll, klockan är inte ens 21:00, sitter och tittar på Morden i Midsomer och jag är trött. Vill gå och lägga mig i sängen med en bra bok och bara drömma mig bort härifrån. Är det något fel på mig eller vad? Jag kanske börjar bli gammal??

Av varför inte - 24 mars 2012 20:08

sitter och äter godis, tittat på Bones och dejtar. Ibland beter sig livet underligt. Undrar hur denna kväll ska sluta?

Av varför inte - 23 mars 2012 22:00

vill bara gå och lägga mig i sängen med en bra bok. Det måste vara något fel på mig. Jag saknar sällskap....där ligger problemet.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards