one-life-to-waste

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av varför inte - 11 mars 2012 20:01

måndag. What a suprise!!!!!

Så vad ska du göra i morgon? Själv ska jag jobba, jobba och jobba. Som vanligt. Sen på tisdag ska jag jobba, jobba och jobba. På onsdag ska jag...ni fattar.


Av varför inte - 11 mars 2012 11:17

Har under många år drömt om att åka runt i världen och se intressanta ställen. Åka runt i USA och kanske stanna till i en liten stad någonstans. Bygga mig ett liv där och känna mig som hemma.

Någon annan som kan tänka sig packa ner sitt liv och dra iväg med mig. Vem vet vi kanske hittar lyckan där ute........??

Av varför inte - 11 mars 2012 10:57

sitter här ensam vid min dator och väntar på att Eureka ska börja. Gårdagskvällen spenderas även den framför datorn och tv:n förstås. Melodifestival zappande och hann väl se vem som vann. Ja varför inte.

Hur/vad ska man göra för att ändra på sitt liv? Har någon några förslag? Är öppen för alla förslag....


Vill börja ett helt nytt liv men vet inte hur. Kanske skulle man söka sig ett nytt jobb någon annan stans än här men som arbetsmarknaden ser ut inom mitt yrke är chansen rätt liten. Förresten så är mitt jobb det enda jag är nöjd med i mitt liv.


Det värker inom mig, enda ner till själen. Själen gråter dagligen och ibland sipprar det ut på utsidan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards