one-life-to-waste

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av varför inte - 5 mars 2012 20:40

någon att hålla om, någon att prata med, någon att mysa med, någon att älska.

Jag saknar någon att somna bredvid, någon att sova bredvid, någon att vakna vid.

Jag saknar....ni vet....det där.......som ingen talar om men alla gör.........

Av varför inte - 5 mars 2012 20:29

En dum fråga jag vet men har moffat i mig tre stycken och upptäckte att min mage inte mår så bra av dem. ÄLSKAR tomater, äter dem som äpplen, tar en tugga i dem och suger i mig innehållet (du vet vad jag menar). Gott, gotti gott gott.

I för sig så kan man ju moffa i sig värre saker om kvällarna.

Av varför inte - 5 mars 2012 12:21

Var och handlade och när jag skulle sätta mig i bilen för att åka iväg såg jag hur en bil backar ut från sin parkering. Inget konstigt med förutom att han fortsätter att backa fast han var farligt nära bilen bakom. Idioten fortsätter att backa tills han backar på bilen bakom. Det var ingen liten duns utan det måste ha känts då bilen som blev påkörd gungade till. Dessutom var bilen som blev påkörd en pickup, alltså en rätt stor bil, inget man missar bara så där. Jag trodde att han sen skulle ställa sig lite bättre och gå ut och kolla om det blev något märke. Men icke sa Nicke.... Han bara kör därifrån.


Jag befann mig för långt bort för att upptäcka registreringsnummer på bilen. Bilen försvann i alla fall från platsen. Såg när jag åkte hur ägaren till bilen som blivit påkörd står och pratar med några andra vittnen till händelsen. Såg inte om det blev några märken på bilen men kände att jag har inget med det att göra. Satt för långt bort för att se vem som satt i bilen som körde på och såg som sagt inte registreringsnumret.


Inser att man får akta sig för idioter på parkeringsplatser. Förmodligen en äldre person (inga fördomar) men det är bevisat att ens uppfattningsförmåga och reaktionsförmåga blir sämre ju äldre du blir.


Personligen tycker jag att alla över 60 år ska bli av med sina körkort. På dagen dem fyller 60 borde kortet bli indraget.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards