one-life-to-waste

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av varför inte - 28 mars 2012 21:17

Har du svårt att slappna av om kvällarna? Ligger du och tittar på klockan timme efter timme? Blir mer och mer frustrerad ju närmare morgonen du kommer och du fortfarande är vaken?

Gör som jag. Ta en bärbar cd-spelare. Sätt i musiken till Breaking dawn part 1. (med musiken menar jag den instrumentala musiken från filmen).

Sätt volymen på en behaglig nivå (tänk på att vissa av låtarna är rätt pampiga). Lägg dig ner i sängen. Släck lampan. Blunda och slappna av.

Tro det eller ej efter några minuter (högst 20 min) känner du dig avslappnad och kan börja sova.


Nu behöver det inte vara just musiken till Breaking dawn. Andra bra förslag är:


Twilight

New moon

Eclipse

Transformers

Transformers - revenge of the fallen

Transformers - dark side of the moon

Braveheart

Gladiator

Pirates of the Caribbean

The rock

Av varför inte - 28 mars 2012 20:58

så kanske det kan uppfattas som konstigt att jag just precis köpte alla tre böckerna. Varför inte?


Köpte även tre nya böcker av den underbara författaren Nora Roberts. Började i söndags på ännu en bok och har kommit halvvägs på den vilket innebär att jag på lika många veckor har läst tre böcker.

Har fastnat för henne 100 %.

Vem visste att det var så uppiggande att läsa om kärlek när man själv inte har någon.

Läsa om kvinnor som blir blixtförälskade i män dem aldrig kunnat tänka sig bli förälskade i. Som nästan mot sina viljor måste inse att mannen dem hatar egentligen är mannen dem älskar.

Kvinnor som i slutet av böckerna får ett frieri och dem äntligen lyssnar till sina hjärtan.


Bara för att man själv lever ett kärlekslöst liv betyder inte det att man inte kan läsa om andras.

Kan rekommendera böckerna till alla er som känner för lite kärlek i era liv..

Av varför inte - 28 mars 2012 13:15

Ska gå på rockfestival i slutet av sommaren. Inte för att det är några bra band som ska spela men det är väl inte så viktigt eller? Huvudsaken är väl själva upplevelsen.

Det som är nackdelen med detta är att jag inte har någon att gå med. Hur kul kan det vara att gå ensam på rockfestival.????

Någon som vill hänga med?


Rock med livstil den 11 augusti i Fagersta.

Biljetter på tickster.com pris 400 kr.


Band:


THE HIVES
RAISED FIST
ENTOMBED
CRASHDIET
THE KRISTET UTSEENDE 
WITCHCRAFT
JAILBREAK ACADEMY

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards