one-life-to-waste

Alla inlägg under april 2012

Av varför inte - 14 april 2012 20:18

Hur kommer det sig att människor som ser värre ut än jag lyckas få till livet? Hur i helvete gör dem? Kan någon hjälpa mig att komma igång och se livet från den ljusa sidan?


Just nu är mitt liv ett enda stort mörker. Har inte sett ljuset på år och dar om ens någonsin. Vill också känna mig behövd och älskad om så bara en enda människa.


Hjälp!!!!

Av varför inte - 13 april 2012 20:09

Män är skitstövlar...........


F rom idag, kl 20:10, ger jag upp allt vad män heter. Kommer att förbli singel för att bespara mig själv en hel jävla beskymmer.

Gör det ni också, alla kvinnor där ute och ni kommer att bli sååå mycket lyckligare.

Av varför inte - 12 april 2012 20:49

Hörde den här för första gången i ett avsnitt av Top Gear där grabbarna var i Rumänien och åkte på Transfagarasan vägen och fick tårar i ögonen. Insåg senare att den kommer från filmen Pearl Harbor som jag hör och häpnar aldrig sett. Ska nog se den nu när jag vet att musiken är helt underbar....


Film · Musik
Av varför inte - 12 april 2012 15:21

När det börjar bli tal om ledigheter och om många tagit ledig samtidigt då kommer ursäkterna fram. Då slänger dem som kan fram sitt trumfkort. Men mina barn är lediga då.... så jag måste vara ledig.

Har varit med om detta så många gånger. Varför ska du ha rätt till ledighet bara för att du har barn? Om nu ungen är ledig från skolan den dagen så finns fritids, ett ställe han eller hon förmodligen brukar vara på annars också.

Kom inte med ursäkten att: Ingen annan kan se efter honom/henne så jag måste vara hemma.

Den ursäkten fungerar kanske en gång men sen började det bli tjatigt.


Än en gång ska vi som inte har några barn jobba arslet av oss ni med barn kan vara hemma.


Är detta anledningen till att ni skaffat ungen, att vara ledig när ni så vill??


Blir så förbannad på människor som kör med ursäkten: Men mitt barn...........

Av varför inte - 12 april 2012 14:57

Måste slå ett slag för Facebook spelet Wetopia. Samla poäng och skicka hjälp till behövade barn runt om i världen.

Såg att Ellen Degeneres och Justin Bieber spelar spelet och man kan faktiskt besöka Ellens värld och samla poäng.

Gillar inte Facebook men har kommit på mig själv sittande på kvällarna och spela. Beroendeframkallande och kul.


Prova gärna....

Av varför inte - 12 april 2012 14:53

Att du ljuger att du inte varit på ett ställe men alla kan klart och tydlige se att du ljuger varför då göra det?

Visst har jag också ljugit i mina dar men då ser jag väl till att sopa igen mina fotspår om jag nu inte vill att någon ska få veta sanningen.

Detta är nog något vi tjejer är bättre på än dessa idioter till karlar.

Undra om världen skulle vara ett bättre ställe utan män?? Tror fan det.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards