one-life-to-waste

Alla inlägg den 22 april 2012

Av varför inte - 22 april 2012 20:28

och i morgon ska man åter till jobbet. Så vad har man gjort i helgen? Precis ingenting. Sovit ut och det behövdes. För att orka med ännu en arbetsvecka behövs vila. Det positiva med i morgon är att jag får vara helt ensam på jobbet....jippi. Behöver inte lyssna på munnen-som-går-hela-tiden. Behöver inte höra allt hennes ungar har gjort eller inte gjort. Behöver inte lyssna på hennes prat som aldrig tar slut. Borde man inte förstå att människan som sitter och verkar ointresserad kanske är just ointresserad av ditt snack. Men så är det med dem som älskar att höra sin röst...dem fattar inte att någon inte vill höra dem.

Nåja.....får vila öronen ett tag till...Sen kanske man skulle använda öronproppar och bara le och nicka vänligt. Tror inte att hon skulle fatta vad jag gör i alla fall.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards