one-life-to-waste

Alla inlägg den 1 april 2012

Av varför inte - 1 april 2012 20:04

I fredags kväll hade hade jag en helt underbar nätdejt med post-it killen. Satt uppe till över midnatt och "prata" med honom. Flirtade lite för första gången i mitt liv och han gjorde det samma. Igår kväll fick jag två mail från han där han i det sista säger att han ska åka iväg en sväng men kommer tillbaka lite senare och att vi kunde prata då. Han skrev också att han hade haft en trevlig kväll kvällen innan. Detta var det sista jag hört från honom. Han är inloggad på sidan just nu men har inte hört av sig igen.

Tro inte att jag tänker vara den som tar kontakt. Han lovade att höra av sig igår kväll men gjorde aldrig det.

Skeppet har seglat och hans chans är nu borta.


Zebrans ränder går inte ur...eller vad det nu heter.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards