one-life-to-waste

Alla inlägg den 10 april 2012

Av varför inte - 10 april 2012 20:51

Adjö du som kanske kunde ha blivit mer än vad du var. Du som inte behagat ta detta vidare även om du fick mig tro det. Vi har inget mer att säga varandra. Adjö för gott.

Av varför inte - 10 april 2012 19:41

Just nu sitter alla killar och tittar på hockey. Går man in på Facebook just nu får man sig en uppdatering vare sig man vill det eller inte.

Folk har verkligen inget liv och jag som trodde jag inte hade ett.


Uppdateringar som jag sett idag när jag loggade in:

0-2

JAAAAA

Heja Brynäs

Vad fan hände?

Jag sitter här med en yoghurt i handen.

Skickade iväg mannen och nu njuter jag

Ska nu duscha och sedan iväg till jobbet

Har jobbat färdigt för idag


Dessa uppdateringar bevisar ju bara att folk är tråkiga och har ett behov av att höras och synas.

Uppmärsamhetskåta!!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards