one-life-to-waste

Alla inlägg under februari 2012

Av varför inte - 8 februari 2012 20:19

vem visste att man kunde må så bra av dessa två. Fick lite laser- och ultraljudsbehandling i nacken idag och det känns..... Trodde jag hade ont innan men...Tydligen är det helt normalt att känna så här, gjorde det även förra omgången jag fick förra året. Ser framemot nästa behandling och kanske, bara kanske lite smärtlindring. Värt hela 100 lappen.........

Av varför inte - 5 februari 2012 21:03

jävligt dålig. Inte psykiskt utan fysiskt. Mår illa, känner mig tjock och stor. Magen är i vägen och jag hatar mig själv.

Varför i helvete är det så svårt att sluta äta. Det måste väl bara vara att inte stoppa något mer i munnen. Varför i helvete måste människan äta för att leva.

Jag ska i alla fall sluta äta f rom nu. Tack och hejdå mat.......................

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards