one-life-to-waste

Alla inlägg under februari 2012

Av varför inte - 18 februari 2012 21:24

svenskarna har dålig musiksmak. Kvällens Melodifestival är ett stoooort bevis på det.

Av varför inte - 18 februari 2012 20:39

Aliens återkomsten och chips med kebabsmak...... eller kanske inte. Blir ostbågar istället.

Av varför inte - 18 februari 2012 20:36

men behöver vi verkligen se hennes begravningseromoni på tv:n? Är hon verkligen en så stor artist att det är nödvändigt? Visst hon har sålt miljoner skivor men vad är hon egentligen känd för? Jag kommer dock inte att minnas henne som sångerska/skådis utan någon som lät sitt liv förändras till det sämre pga droger.



Av varför inte - 17 februari 2012 12:55

Har en "vän" som vid flera tillfällen kommit till mig och berättat hur det står till mellan henne och hennes nya karl. Han verkar vara en skitstövel om jag får säga vad jag tycker.


Tydligen har han en gammal KK som han insisterar med att behålla som vän även om denna KK är elak och gör allt för att förstöra denna nya relation. Tydligen har många tårar och många hårda ord forsat i den nya relationen men hon är så kär….hon har tydligen ALDRIG känt så här i någon av sina tidigare relationer.


Nu har dem dessutom bestämt sig för att flytta ihop. Är detta normalt beteende? Gör han rätt i att behålla sin gamla KK som vän även om han har en ny relation? Är det ok av den gamla relationen att förstöra den nya och vara elak?


Jag tycker i alla fall att det är fel att dem flyttar ihop. Relationen verkar inte vara 100 % säker och är nu orolig över att den kommer att sluta illa och hon kommer att bli sårad. Problemet är att hon lyssnar inte på mig då hon är ju så kär. Får väl bara hoppas att det inte blir några barn gjorda… för tro mig planer finns för det med enligt vad min "vän" önskar sig.


Kärleken får dig att bli blind och därför ser du inte alla fallgroparna förrän det är för sent.

Av varför inte - 17 februari 2012 09:41

Kan ett enda ögonblick förändra ditt liv? Advokaten Sophie Bellamy har vigt sitt liv åt att hjälpa människor i krigshärjade länder. Men när hon överlever ett gisslandrama, inser hon vad som egentligen är viktigt i livet: hennes barn ... Fylld av ånger och fast besluten att reparera banden till sin familj återvänder hon till idylliska Catskillbergen och den lilla staden Avalon vid Willow Lakes strand. Där upptäcker Sophie småstadslivets överraskande fördelar -- men också oväntade känslor för Noah Sheperd, stadens veterinär. Noah kan hela allt med fyra ben, men har aldrig haft någon tur med kvinnor. Fast kanske kommer det snart bli ändring på det ... Vinter vid Willow Lake talar till hjärtat och handlar om all den kärlek som fyller en kvinnas liv -- men också om kärlek som sätts på prov. Det är en berättelse om vad som händer efter att man ställts mot en obeskrivlig fasa, men också en berättelse om att hitta hem.


 

Av varför inte - 17 februari 2012 09:33

Homestylisten Olivia Bellamy byter motvilligt Manhattans puls mot familjens gamla sommarläger i lantliga Catskill-bergen. Där ska hon renovera stugkolonin på uppdrag av sina farföräldrar, som vill ha en sista sommar tillsammans fylld med glädje, vänner och familj. I sina glansdagar var semesterorten ett ställe i toppklass, men är nu helt förfallet. Olivia blir tvungen att hyra in Connor Davis - en fortfarande glödande gammal flamma från hennes tonårstid på lägret. I takt med att dagarna blir allt varmare, lyckas inte ens det svala vattnet i Willow Lake kyla ner alla känslor som blossar upp, eller hålla chockerande familjehemligheter kvar under ytan. En oförglömlig sommar väntar, då minnen väcks till liv, gamla förhållanden testas - och nya tar sin början. Allt på en plats som gjord för drömmar.

   



Av varför inte - 17 februari 2012 07:25

ute kvittrar fåglarna. Det är 6,6 grader kallt och jag sitter på jobbet och just det för att inte glömma: DET ÄR FREDAG.

Den här veckan flög fort vilket är skönt i för sig men oroväckande att veckorna går så fort och livet springer iväg.


Önskar er alla en skönt helg men kanske lite snö???

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards