one-life-to-waste

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av varför inte - 12 februari 2012 20:44

Har jag verkligen ingenting annat att göra en söndag kväll förutom att titta på Justin Bieber: Never say never dokumentären.... Tydligen inte. Gillar inte ens killen. Tycker inte att han sjunger bra, han är inte ens snygg och dessutom är han alldeles för ung även om han vore snyggare än vad han är. Ok det har gått bra för honom och han har tjänat miljoner på kort tid men jösses, tala om små barn (mest tjejer) som skriker sig hesa efter honom........

Av varför inte - 12 februari 2012 20:05

och i morgon ska man då åter till jobbet. Sitter här framför tv:n och äter fruktsallad.... jam eller åtminstone nyttigt.


Av varför inte - 12 februari 2012 11:18

blev någon förvånad över nyheten? Visst hon hade en underbar röst men hon levde ett hårt liv. Förstår inte hur en människa som ser ut att ha allt hon vill ha och har råd med det låter sitt liv förstöras av droger. Ingen kan säga att dem inte hade tänkt tanken på att hon inte kommer att finnas med oss länge till. Tragiskt ja och hon och hennes musik kommer att bli saknade. Rest in peace.......


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards