one-life-to-waste

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av varför inte - 21 februari 2012 13:27

sitta och skicka "skämtmail" till sina arbetskamrater när man är hemma med sjukt barn?

Nu har jag en kollega som åter är hemma med sitt jävla sjuka barn (förlåt för att jag kallade ungen för jävla. Det är väl inte hennes fel att hon är sjuk). Att sedan lämna jobb ogjort och räkna med att någon tar väl hand om det (i detta fall jag) och skriva ett snällt litet mail där man förklarar hur man hastigt och lustigt fick rusa hem mitt i ett jobb.


Är så jävla trött på alla dessa sjuka ungar som folk har. Visst kan dem bli sjuka det säger jag inget om men när det händer flera gånger i månaden eller att hon själv är sjuk minst lika ofta. Att sedan sitta och leka med Facebook och kommentera sitt mående eller skicka mail till sina arbetskamrater som sliter pga sjukdomen tycker jag är att ta i. Att man har mage att göra det.


Själv håller jag mig tyst om jag mot förmodan skulle vara hemma. Blir bara så jävla sur. Sluta skaffa er ungar om dem bara ser till att alla andra måste slita som djur för att ni inte kan vara på jobbet.


Ja jag räknar med att få en del arga kommenterar från föräldrar som anser sig ha rätt.......... Det skiter jag i.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards