one-life-to-waste

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av varför inte - 14 februari 2012 21:11

typ min granne. För fem minuter sedan var hon ut och sopade av sin bil (förstår inte riktigt varför, visst det snöar men det har snöat i typ 5 min och kl är efter 21). Nu sitter hon och sjunger för sig själv i sin lägenhet. Hur vet jag det? För att jag hör henne.

Hon ylar som en full katt. Hon är på vippen till att vara alkoholist eller så är hon det redan. Hon har i alla fall sällskap av sig själv denna året deppigaste dag. Önskar nästan att jag också hade det. Tyvärr har jag inget sprit hemma. Jag kanske ska gå och ringa på hos grannen och fråga om hon vill sällskap????

Av varför inte - 14 februari 2012 21:03

ett vaniljhjärtan..... jag fick två vaniljhjärtan från någon som måste älska mig då man måste älska sina barn............

Av varför inte - 14 februari 2012 20:46

Varför måste man skriva på Facebook att man älskar sin partner. Kan man inte bara berätta det för henne/honom utan att hela jävla världen måste få reda på det. Eller det kanske just är det som är idén med det, man vill att hela jävla världen ska veta. Människor har dumförklarat sig själva....... Måste...berätta...för ....hela...världen....att...jag...inte...kan ....vara...som...en....normal...människa.


Att ni orkar alla ni som jag bara inte orkar med....................... Världen vore en mycket trevligare planet om det inte bodde så jävla mycket folk i den......

Av varför inte - 14 februari 2012 20:22

Alla hjärtans dag....... en av dem mest onödiga dagar under året. Höra hur alla har köpt små presenter till sina kära och hur pluttinuttit allt är. Ge er ...... Allt är inte så jävla pluttinuttit. Varför vara så jävla pluttinuttiga en dag om året. I morgon har alla glömt allt i alla fall.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards