one-life-to-waste

Alla inlägg den 13 september 2013

Av varför inte - 13 september 2013 06:50

Har nu haft en "dejt" men Norman varje kväll i nästan två veckor. Trodde först att han köptes till ingen nytta alls men igår så visade min kära våg att han visst levererar. Har sedan förra söndagen gått ner 0,5 kg vilket är en bra nedgång för mig. Om det fortsätter så här kommer jag gå ner cirka 2 kg i månaden och det är ju inte så pjokigt. Har förstått att när man går ner i vikt ska man ta det lugnt och inte försöka bli av med så många kilon på så kort tid som möjligt. Man ska gå ner i en lagom takt för att kroppen och du själv ska orka med det och då är chansen större att du lyckas behålla vikten. Har ju inte gjort några enorma förändringar i mitt liv utan äter mindre, mindre sötsaker (har dock en onyttig dag då och då) och tränar mer.  

Svettas fortfarande som en gris varje kväll vilket betyder att jag bränner fett och det känns såååå skönt varje gång jag kan kliva av och känna pulsen slå.

Nu blir det två dagars vila vilket jag kan behöva men på söndag har jag ännu en dejt med Norman "the crosstrainer" Bates.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards