one-life-to-waste

Alla inlägg den 2 september 2013

Av varför inte - 2 september 2013 19:57

Ok visste redan från början att jag har skitdålig kondis men hallå....... 15 min på crosstrainern och jag är genomblöt av svett och benen känns som spaghetti. Får se hur pass mycket träningsvärk man har i morgon för då ska man ställa sig på den igen för nya 15 min.

Tror 15 min/dag första tiden är lagen med tanke på hur jag kände mig. Håller mig till det och ökar sakta på minutrarna.

Ett stort glas vatten och en banan som återhämtning kändes helt underbart.


Ja nu har jag och min nya bästis börjat lära känna varandra och hoppas vänskapen blir lång......

Av varför inte - 2 september 2013 10:25

Ok idag är då första dagen på nya fasen i livet. Efter en helg med skruvande och bökande med min nya bästa vän (crosstrainern) så är jag idag redo för att ställa mig på den och börja träna. Som någon skrev om omdömet på apparaten så förlorade man nog ett par kilo genom att skruva ihop den. Förstår inte hur man kan få så många delar av en maskin men den var nedplockad i minsta lilla skruv. Blev lite förvånad när jag insåg att inte en enda skruv blev över. Det betyder att allt sitter fast eller hur? Att det inte finns någon risk med att jag ställer min tunga kropp på den och den ramlar ihop som ett korthus? Nåja det får jag se ikväll. Provade dock att köra med den lite igår kväll och den höll….. men ok jag trampade 3-4 gånger och sedan klev jag av.


Som sagt idag gäller det, nya fasen, mitt nya jag…. Eller en tripp med ambulansen till akuten med en del av crosstrainern i ett känsligt område…..?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards