one-life-to-waste

Alla inlägg den 27 september 2013

Av varför inte - 27 september 2013 11:56

Om man börjar tänka på saken så finns du med på en massa listor överallt i detta land, listor där folk har koll på vilken kyrka du tillhör, vilken nationalitet du har, vart du handlar, vad du har för bil, om du har telefon eller tv, vilken vårdcentral du är listad hos osv. Den listan kan göras lååång.

Kan med säkerhet säga att jag är med på alla dessa listor och inte är jag upprörd för det. Så länge jag får bo i detta land som icke svensk så är jag nöjd.


Börjar bli trött på samhället generellt där alla verkar skapa mer bekymmer än det verkligen är. Vad spelar det för roll om polisen har haft koll på vissa personer? Det är väl bra att hålla koll på ”dom som inte sköter sig” och informera andra att dessa personer finns. Vi vet ju vilka som är medlemmar i olika motorcykelgäng och dessa informerar polisen om till sina kollegor i andra län men har man hört motorcykelknuttarna klaga?…. Nä det har vi inte.


Situationen blir inte bättre för romerna även om detta nu kommit ut. Tyvärr men sant.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards