one-life-to-waste

Alla inlägg under april 2012

Av varför inte - 20 april 2012 10:21

Av varför inte - 20 april 2012 10:07

Det kan väl inte vara så svårt. Sluta tänka kan ju inte heller vara så svårt. Bara stänga av hjärnan. Off istället för On.

Önskar nästan att det vore så lätt men tyvärr hittar jag inte knappen i röran. Har någon hittat den? Behöver en beskrivning på vart den finns, i storhjärnan, i lillhjärnan eller kanske i hjärnstammen?


  

Eller ni kanske är mer på lob-nivå. I så fall i vilken lob?

Av varför inte - 20 april 2012 08:56

känner mig inte bättre. Trodde att jag kunde sova bort tankarna men nej då. Drömde visserligen inte om dem men dem fanns kvar i morse. Hur får man bort onyttiga tankar, tankar som drar energi från en och som får en att bli arg och förbannad?

Behöver någon sorts detox-behandling. Kanske sätta sig en varm bastu och svettas ut skiten. Sweat lodge, det hade ju indianerna och det skulle tydligen få en att bli friskare och dra ut det onda.

Undra vad grannarna skulle säga om jag byggde en sweat lodge på balkongen.

Det ska dem i för sig skita i, jag får göra vad jag vill på min balkong.


Ska googla på hur man bygger en och återkommer........


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards