one-life-to-waste

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av varför inte - 17 oktober 2012 16:00

Så lite en dröm kan göra. Hur skönt känns det inte att vakna på morgonen med ett leende på läpparna eller i alla fall känslan av att ha det. I natt drömde jag en dröm som jag nu funderat på ett tag. Drömde att jag var ute och gick vid en skogssjö. Vid skön stod det ett par killar som gjorde vad dem nu gjorde. Jag fortsatte gå men upptäcker sedan att en av killarna följde efter mig. Kan nästan se hans ansikte och han verkar bekant på något vis men kan inte riktigt säga vart jag sett honom men hur som helst. Han kommer fram till mig och sedan är vi helt plötsligt i en husvagn och i samma säng….. Men inget snusk…

Vaknade sedan men känslan….den var obeskrivlig. Vem vet vad som kunde ha hänt om inte klockan ringde …… Undra om man kan fortsätta drömmen ikväll. Vill ju veta vad som händer och vem han var….. Jag har sett honom någonstans….. Hmmm.

Av varför inte - 17 oktober 2012 13:49

Börjar tro att det är något allvarligt fel på mig då jag tycker att Justin Biebers senaste låt ”As long as you love me” är bra…… Känner mig såååå gammal. Vad är han..typ 14 ??? (Inga kommentarer om hur gammal han verkligen är, vet att han är 18 vilket också skrämmer mig att jag vet….). Nu är inte den låten den enda som är bra med honom vilket gör hela den här historien ännu mer skrämmande. Never say never är också värd att lyssna på.

Behöver nog träffa en psykolog nu känner jag…..

Av varför inte - 17 oktober 2012 11:55

Sveriges bragd igår??? Är så _ _ _ _ _ trött på att höra svenskarna hylla sig själv till skyarna. Ok ni förlorade inte men ni får det att låta som ett mirakel hände igår. Det enda som hände var att tyskarna efter att ha sprunget en hel halvlek mellan benen på svenskarna tröttnade och orkade inte springa mer efter Mr Stornäsa/storego och gänget.

Förresten så tog en spelare åt sig hela vinsten och kan ni gissa vem.... En ledtråd: Mr Ego.


Vad gäller folket och slänga kappan efter vinden... Första perioden: Utbuade och inget bra att säga. Andra perioden: Helgonförklarade. Snacka om dagens samhälla i miniatyr.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards