one-life-to-waste

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av varför inte - 4 oktober 2012 10:41

För det mesta är jag otroligt glad över att jag är kvinna. Men det finns perioder då jag önskar att jag vore någonting annat för ett par dagar. Just nu är en sådan period. Varför i helvete måste kvinnan gå igenom ungefär en veckas smärta och lidande i månaden!!!!! Männen slipper det dem jävlarna.

Varför ska vi kvinnor få dras med allt som gör ont: Mens, barnafödande, klimakterier (vilket kanske inte gör ont men inget man rekommenderar till andra precis).

Vad har vi gjort för att vi ska straffas? Förmodligen har vi gjord Gud förbannad eftersom han av allt att döma är man. Skiten om att Eva åt äpplet medan Adam snällt satt bredvid och såg oskyldig ut köper jag inte. Förmodligen tvingade Adam Eva att äta äpplet för att jävlas och nu får vi kvinnor lida för all evighet.

Fan ta er män. T om våra mensbesvär är ert fel. Det kunde man ju ha gissat sig till eller hur?????

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards