one-life-to-waste

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av varför inte - 1 oktober 2012 14:36

Har du en hund som skulle behöva träffa andra hundar?

Har du en hund som behöver komma ut mer och springa av sig?

Har en hel massa frågor om hundar och önskar träffa någon att prata med?

Behöver du få råd från andra som har hund?


Visst vore det en bra idé att starta en hundträff för hundar och ägare? Problemet är att idén är bra men det blir aldrig mer än en idé.

Jag skulle tycka det vore bra att få träffa andra som har hund för att då diskutera hur dem gör med vissa saker och inte gör.

Sen skulle min lilla vovve verkligen behöva träffa andra hundar för att bli av med sin rädsla och frustration samt överskottsenergi.


I en perfekt värld skulle jag ordna en sådan träff men nu bor vi inte i en perfekt värld.......

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards