one-life-to-waste

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av varför inte - 5 oktober 2012 11:00

Har under dem senaste två månaderna bestämt mig för att leva ett sundare liv med mindre socker och mer motion. Hittills har all denna "pina" visat sig i att vågen visa -4,5 kg. Trodde inte att så lite kunde ge mitt självförtroende en sådan boost. Har fortfarande inte bra självförtroende men känner mig starkare och gillar att titta i spegeln och upptäcka att magen är banne mig mindre... Byxorna sitter inte så hårt som tidigare och t om med en randig tröja ser det bättre ut (dessutom ränder åt fel håll....).


Den här månaden var lite jobbig med sjukdom och resa som gjorde att jag kanske inte höll så strikt diet som första månaden men nästan 2 kg är inte så dåligt det heller.....


Nu gäller det bara att bita ihop och fortsätta. Ser fram emot nästa sommar...om det nu fortsätter så här.


För att skryta lite: JAG HAR GÅTT NER I VIKT!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards