one-life-to-waste

Alla inlägg den 30 september 2015

Av varför inte - 30 september 2015 11:26

Att få lite finnar är nog dom flesta vana vid, så även jag. Har alltid haft finnar, inte i mängder men det dyker upp en då och då, mest i ansiktet. Har även enstaka i hårbotten men dessa ser man ju inte så man bryr sig inte om dessa. Det är när dessa finnar bestämmer sig för att komma på ställen man inte nödvändigtvis ser dom men känner av dom desto mer. Upptäckte förra veckan att jag hade ont vi hörselgången i ena örat. Tänkte inte mer på det förrän jag ett par dagar sedan kände en liten ack så ömmande knöl. Blev dock aldrig orolig för att detta skulle vara någonting farlig utan bestämde mig för att avvakta några dagar och se vart det bär av. Visst igår sprack den och ut kom det som brukar komma ur en finne och en hel del dessutom. Så det var helt klart en finne. Nu i morse upptäckte jag att det gjorde ont inne i näsan på höger sida. Efter en snabb titt så vad upptäcker jag om inte en finne…. Ont så in i …men lyckades klämma den lille skiten. Det gör mig inget att få finnar, så länge dom inte sätter sig på ställen man har svårt att komma åt eller där det gör jävulusiskt ont att få dessa. Att ha en finne i örat är inte skönt när man måste ha hörlurar i öronen… tro mig. Att ha en finne i näsan när man är förkyld är inte heller en picknick. ….

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards