one-life-to-waste

Alla inlägg den 21 september 2015

Av varför inte - 21 september 2015 14:42

Har en tendens att få inflammerade talgkörtlar lite här och var, mest på brösten. Blir enorma och till slut sprickar dom med en massa var och blod som bara väller ut. Efteråt har man kvar en enorm krater som dessvärre lämnar efter sig ett ärr som under många månader envisas sitta kvar tills den bleknar tack och lov. Dessa talgkörtlar sitter inte bara på brösten utan på ett annat ställe av kroppen, ett ställe som sällan ser solens ljus och som man mer eller mindre sitter på (dock inte baken…om ni nu kan ha luskat ut vad jag menar). Av någon konstig anledning brukar dessa talgkörtlar bli fyra till fem gånger så stora, stenhårda klumpar jämfört med dom jag brukar ha och detta gör att minsta lilla tryck, gnidning, rörelse osv gör jävulusiskt ont. Det enda som lättar på smärtan är när den är ”lagom mogen” för att explodera……

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards