one-life-to-waste

Alla inlägg den 7 september 2015

Av varför inte - 7 september 2015 11:48

Har aldrig varit förtjust i skinny jeans, av den anledningen att mina ben sett ut som stoppade korvar. Nu av någon anledning kan jag inte leva utan mina jeans. Hur snygga ben kan man få av ett par jeans egentligen? Wow om jag får säga det själv. Kommer aldrig mer sätta på mig ett par vanliga jeans, i alla fall inte så länge mina ben håller sig så här snygga…….

Av varför inte - 7 september 2015 11:45

Ibland önskar jag mig en lobotomi. Då skulle jag slippa känna någonting alls. För det jag känner just nu är en blandning av frustration/bitterhet/ilska/sorg. Om jag slappt dessa känslor skulle jag fungera bättre som människa, då skulle jag slippa gå runt och längta efter något jag aldrig kommer att få. Skulle slippa så mycket……..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards