one-life-to-waste

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av varför inte - 15 mars 2013 13:47

Ibland förstör religionen folks hjärnor............


Jag kommer i alla fall att hamna i helvetet när jag dör men det är ok. Jag kommer i alla fall inte frysa och jag tror att jag inte kommer att vara allt för ensam heller........



 

Av varför inte - 15 mars 2013 11:39

Visste inte att folk använder Facebook som någon sorts klagomur. Jösses vad det klagar till höger och vänster. Gör folk så även i ”verkliga livet” eller är detta en ”Facebook-fenomen”? Personligen anser jag att den enda anledningen till att man skriver sina uppdateringar 557 gånger dagligen är att man vill ha uppmärksam. För vem vill leva i det dolda och vem vill leva i det tysta? Javisst ja, JAG! Trivs med vetskapen att nästan ingen vet hur, vad och när jag gör saker. Skönt att slippa uppdatera mig när jag sitter på toaletten och känner mig hård i magen. Eller när jag sitter och dricker morgonens första kaffe som smakar underbart.



Dagens i-världsproblem: Uppdateringsberoende på Facebook.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards