one-life-to-waste

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av varför inte - 14 mars 2013 14:48

Är det normalt att killar gillar att mysa med ljus i badrummet när badrummet i själva verket är en toalett med dusch? Är det normalt att killar sitter och myser under en filt i soffan med tänka ljus och en kopp kaffe? Är det normalt att kilar tänker på hur man inreder för att få det mysigare och inbonat hemma?

Undrar bara för allt detta får mig att haja till och undra om allt står rätt till. Inte ens jag har tända ljus på toa. Varför skulle jag vilja tända ett mysljus när jag går på toa eller står i duschen? Hade jag haft ett badkar vore det en annan historia.


Förra veckan klippte jag kabeln till killen i fråga men han ”saknade mig” så nu är jag här igen. Hade en helt underbar helg förra helgen utan att behöva sitta framför datorn och vänta på mail från personen i fråga. Vad gör man då nu, jo sitter och väntar på ett jävla mail. Längtar tillbaka till helgen som var och lugnet. Det är stressande att vänta.


Hur som helst så börjar mina antenner snurra frenetiskt pga ovanstående mysprat och han behöver nog bara hitta en tjej som gillar att mysa med honom under filten. Det gör ju inte jag då det blir förmodligen förbannat varmt där under och HATAR värme. Hur romantiskt är det att svettas tillsammans under en filt? Nej tack. Då svettas jag hellre ensam än med myspojken…..


Är inte ett dugg intresserad av honom men det känns som om han inte fattar det så vi får se hur länge detta håller och jag orkar med……

Av varför inte - 14 mars 2013 14:37

Är det verkligen någon som bryr sig om att Camilla Läckberg och Martin Melin ska skilja sig? Att man tog upp det en gång ok men att tjata på om samma sak hela tiden är inte längre nyheter. Paret ska skilja sig punkt slut. Behöver vi verkligen veta hur vännerna är chockade eller vem får miljonerna. De har t om själva gått ut med att uttalande att man kommer inte kommentera detta vidare. Kan inte kvällspressen göra det samma då? Dessutom verkar hon vara någon sorts minidiva så kan tänka mig att maken tröttnat.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards