one-life-to-waste

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av varför inte - 1 mars 2013 13:09

Den katolska kyrkan är utan ledare nu. Hur märks det undrar jag? Har hittills inte ens märkt av att dem haft en ledare än mindre att dem inte har en.

Tycker personligen det är föråldrat att ha en påve för vad gör han egentligen. Ja tydligen så håller han inne med en massa hemligheter och när han får tråkigt använder han Twitter för att ha något att göra.

Ibland visar han sig på balkongen men bara för att få höra folk jubla så lite egoistiskt är han också.

Att kyrkan nu står utan ledare i några veckor tills man hittat en ny gamling som tar över rollen tror jag inte kommer att märkas värst mycket. Tror dock att man inom kyrkan lever loppan nu några veckor för det finns ju ingen som kan säga till dem vad man ska och inte ska göra.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards