one-life-to-waste

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av varför inte - 20 maj 2012 21:26

börjar i morgon. Får jag höra att latmasken fortfarande är sjukskriver så vet jag inte vad jag gör. Jag måste nämligen göra hennes jobb när hon är hemma och promenerar...bara för att hon inte kan sova om nätterna. Vem fan kan det? Inte är jag hemma för det.


Fram till kl 19 idag mådde jag relativt bra. Men så helt plötsligt så slog det mig som en blixt från klar himmel nu mår jag dåligt. Inte fysiskt dåligt. Utan bara dåligt.


Insåg väl att jag är en människa med alla dess för- och nackdelar. Vaknade kl 03 i morse och grät en timme. Somnade tack vara lite Alvedon och utmattning. Vaknade sedan med rödsprängda och svullna ögon....... Jobbigt.....


I morgon får vi väl se vem som måste jobba....känner dock på mig att det blir jag som vanligt....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards