one-life-to-waste

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av varför inte - 13 maj 2012 21:18

Fick veta att man kan visst bli sjuskriven för att man inte sover på nätterna eftersom man har så mycket att fundera över. Vem i helvete kan kolla om man verkligen inte sover om nättern. Har tydligen en "kollega" som inte kan sova då "tankarna mal natt efter natt". Stackars liten då..... Skärp dig människa. Man behöver inte sjukskriva sig för att man har för mycket att tänka på. Det kallas lathet eftersom den människan inte jobbat en hel månad sedan vi blev kollegor. Är det inte sjukdom så är det semester och är det inte semester så är sjukdom.........


Räkna dock inte med att jag anstränger mig för att göra ditt jobb. Så jävla bra ska du inte ha när och om du kommer tillbaka. Ska se till att ALLT ligger och väntar på dig som du gjort för mig gång på gång.


Jag vet.... jag är en elak människa. Nej det är jag inte..har bara tröttnat på att vara snäll när man inte får något tillbaka.................


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards