one-life-to-waste

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av varför inte - 15 maj 2012 20:45

men jag skulle nog inte åka utomlands för att hitta honom. Sitter och tittar på kanal 5:s Outsiders. Om äldre kvinnor som åker till Gambia för att hitta en karl. Gifta sig med dem och ta med dem hem.

Visst kan man bli kär i en utländs man det säger jag inget om men när hon är över 60 och han runt 25......

Även om en av kvinnorna gift sig tidigare med en man från Gambia som efter två år i Sverige lämnade henne då han fått det han var ute efter hela tiden, uppehållstillstånd, så åker hon ner igen för att hitta en ny man.


Hur dumma kan kvinnor vara då???? Så klart männen i ett fattigt land ser det som en chans att komma till Europa.. Vad måste dem ofta? Ett par år av sina liv ..... dem är inte så dumma dem där karlarna. Dem vet vilka knappar dem ska trycka på........


Jag kan bara sitta här och förundras av kvinnors desperation.


Lovar och svär att jag aldrig kommer att bli så desperat. Lever då hellre ensam....vilket jag ju verkar göra.

Av varför inte - 15 maj 2012 19:42

Har insett att jag egentligen är en elak människa. Inte att jag skadar någon eller mig själv. Utan mer små saker. T ex ser till att andra får göra sitt jobb själv alltså underlättar inte för andra. Varför skulle jag när jag inte får samma tillbaka. Jag vet att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött men mitt motto är ju: Bemöt andra som du blir bemött.


Har idag varit elakare än normalt och börjar bli lite rädd för mig själv. Men som sagt, skadar ingen fysisk så det spelar väl ingen roll då??


Ju äldre jag blir desto elakare blir jag. Se upp för mig på äldreboendet.....!!! Bara en liten varning inför framtiden.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards