one-life-to-waste

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av varför inte - 5 maj 2012 19:49

Idag har det varit en intressant dag. Den började med en massa söta kor som släppte ut på grönbete efter en vinter i ladugården. Eftersom jag ÄLSKAR kor var det som en dröm för mig. En massa svarvita kor och en del bruna också.


Sen gällde det att ta sig in i kyrkan utan att känna Guds vrede riktad mot mig och tänka sig jag klarade mig. Konfirmationen var det som gällde. Efter en otroligt låååång 1,5 timme med en passa bladder om Guds kärlek osv (vilket mer än häften av oss inte brydde oss om eftersom Gud inte existerar) så var det äntligen över och man fick gå ut.


Så nu sitter jag här i soffan och är helt slut. Har varit uppe på benen sedan 9 i morse och det känns. Kommer dock alltid minnas denna dag...dagen jag mötte Gud och en massa glada kor.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards