one-life-to-waste

Alla inlägg den 4 december 2015

Av varför inte - 4 december 2015 10:57

I helgen tänker jag ta fram julen dvs fram ska alla tomtarna och min minigran. Kanske lite för tidigt men tiden håller liksom på att rinna bort för mig då julen snart är här. Men är det för tidigt för tomtarna eller ska jag låta dom bo kvar i kartongen fram till julveckan? Nu kanske det inte finns några regler för när och hur julen ska komma men vill inte vara ute för tidigt heller.

Jag ÄLSKAR tomtar, fram till julafton. Sen är jag trött på deras stirrande ögon och då åker dom ner i lådan igen om annandagen. Har ingen julkänsla men det kanske inte är så konstigt med tanke på att det 6 grader varmt och regn. Men ska försöka få till lite julkänsla genom att besöka julmarknaden i Helsinfors när den öppnar i helgen. Även om mitt kära Helsinki inte har mer snö än vad jag har så får jag i alla fall träffa tomten så då borde väl julfeelingen komma????

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards