one-life-to-waste

Alla inlägg den 2 december 2015

Av varför inte - 2 december 2015 12:26

För att ha något annat att tänka på så läser man ibland tidningar på nätet för att fördriva tiden. Inte f-n blir man på bättre humör när man måste läsa om "hästmunskvinnan" och hur kär hon blir i sin man varje dag. Hon av alla kändisar irriterar skiten ut mig. Att tv-bolaget fortsätter att sända programmet är ett under för är det verkligen någon som tittar? Dessutom är alla dessa reality-programmen lika den andra. Alla som medverkar är bara ute efter att bli kända vilket bevisas gång på gång när kamerorna slutar rulla och relationerna tar slut. Varför då? Jo för att man sökte inte kärleken men sökte uppmärksamhet vilket mina damer och herrar inte är samma sak.

Av varför inte - 2 december 2015 12:24

Är bra tråkigt ibland. Idag, eller senaste veckorna, värre än det varit tidigare. Det är ju så f-n i mig tråkigt. Händelselöst och blekt. Tråkigt och energikrävande. Det måste för f-n hända något nu, vad som helst. Det behöver inte ens vara något bra, så länge det händer något!!!!!! 

Vet inte hur länge man ska orka med denna tristess och leda!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards