one-life-to-waste

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av varför inte - 21 augusti 2014 11:12

Är det någon som verkligen tittar på program som Paradise Hotell och Big Brother? Måste man inte vara iq-befriad för att uppskatta dessa program? Personligen förstår jag inte poängen med dom. Men man kanske måste vara lite mer speciell än vad jag är och ev måste man även vara sugen att själv vara med i programmen för att förstå tjusningen med dom. Vill man synas, höras och få sina 15 min av kändisskap så varför inte.

Skulle dock inte vara speciellt stolt över mig själv om jag blivit känd pga att jag hoppas i säng med en kille på tv. Men som en del tänker: Kändis som kändis….. 


Kan med handen på hjärtat säga: Jag kommer inte att se något av dessa programmen. MEN tyvärr kan jag inte påverka vad tidningarna skriver i brist på riktiga nyheter.   . . . . …  ….

Av varför inte - 21 augusti 2014 09:38

Satt igår kväll framför tv:n och irriterade mig som vanligt på all denna reklam som förstår programmen. Kunde inte låta bli att irritera mig på all denna jädra valreklam som syns hela tiden, flera gånger under en och samma reklampaus.

Under ett reklampauserna under ett och samma program körde man socialdemokraternas och folkpartiets reklamfilm sammanlagt 6 gånger varav dubbelt under varje reklampaus. Varför gör man reklam bara för socialdemokraterna och folkpartiet? Vad hände med resten av partierna? Jag personligen skulle vilja att alla partier får lika mycket reklamtid även om jag är totalt ointresserad av politik och dessutom inte ens får rösta i detta land.


Det finns dock ett partis vars ideologier jag egentligen inte håller med om men som har en poäng i mycket av det man säger/tycker. Fick jag rösta så skulle jag nog rösta på dom. Men nu får jag inte göra det så därför gör jag inte det.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards