one-life-to-waste

Alla inlägg den 2 april 2014

Av varför inte - 2 april 2014 14:25

Det är som jag alltid har sagt: Sport är farligt. Att själv vara aktiv eller som åskådare. Är du på plan är risken stor att du får någon form av boll, puck, klubba, medspelare eller motspelare på dig. Utanför plan som supporter är risken stor att du blir nersparkat och slagen av någon som anser att du som motståndarsupporter inte har rätt att hålla på ditt lag.


Det är som jag sagt i flera år. Sport är farligt hur man än ser på det så det är lika bra att bojkotta all sport.


Dessa ”huliganer” som anser sig ha rätt att hoppa på andra supportrar är inte ute efter att se en match utan dom är ute efter att bråka. Att man sen går ut på stan och slår ner någon helt oprovocerat för att sedan känna sig stolt klingar fel i mina öron när du som gett slaget oftast är maskerad. Då står du inte för det du verkar tro på utan då är du en osäker person som oftast måste bevisa något för din kompiskrets.


Vuxna män som många gånger har stannat kvar i någon sorts barnstadium där man inte inser att det man gör skadar så många, inte bara den som ligger ner blödandes.


VÄX UPP!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards