one-life-to-waste

Alla inlägg den 10 september 2012

Av varför inte - 10 september 2012 13:47

Nu har jag bara 27 kg kvar till målet...... Jisses, det lät tungt. Kanske det låter bättre att säga: Jag har gått ner 3 kg på en månad.

Visst lät det bättre och det känns så jävlaaaa skönt. Har ännu inte tappat motivationen (vilket skrämmar mig) och ska nu fortsätta mina strapatser på mackapären kväll efter kväll.

Av varför inte - 10 september 2012 13:44

Tydligen är mitt liv över.

Man kan inte acceptera sitt öde hur som helst. Man kan inte acceptera att man kommer förmodligen att leva ensam resten av sitt liv. Man får absolut inte acceptera att det är så här livet kommer att se ut.

Då är livet över och man har inget att leva för.


Jag anser dock att jag har en massa att leva för. Om jag accepterar ovanstående påståenden så blir jag ju inte besviken när det inte händer. Det som jag kommer att bli är glad över om någonting annorlunda händer.


Det kan ju inte vara fel eller? Tydligen är jag helt fel ute och jag ska absolut inte acceptera mitt liv.


Till er som nu tycker att jag gör fel: Skit i mitt liv och lev era egna!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards