one-life-to-waste

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av varför inte - 11 januari 2016 20:28

Satt på jobbet idag och insåg att jag inte har något gemensamt med någon där...Inte för att jag haft det tidigare heller men idag kändes det extra mycket av någon anledning. Förmodligen då jag just nu är i en period där allt bara känns tungt och ledsamt.


Idag satt man och pratade om saker man vill se eller uppleva. Då kom saker som Abba musikal, BAO-konsert, Lena Philipsson show, En man som heter Ove filmen samt en del annat upp. INGET av dessa saker intresserar mig och jag kände mig otroligt utanför.

Sen blev det tal om att en av människorna på arbetsplatsen (men ingen som tillhör min enhet) fyller 40 år nästa vecka. Då hade den enheten bestämt sig för att samla till en vinflaska. VARFÖR måste man köpa sprit till människor hela jävla tiden?? Skulle jag få en vinflaska i present skulle "tappa" flaskan i golvet. Alkohol i alla form förstör när ska folk fatta det. Genomsnittsåldern på min "arbetsplats" ligger nog runt 40 vilket jag är snart men har aldrig känt mig yngre än jag gjorde idag. Har INGENTING gemensamt med dessa människor och det gör att jobbet känns bara jobbigt just nu. Och att kärringen jag jobbar med har svårt att komma till poängen i sina berättelser gör att jag bara vill himla med ögonen och måste bita mig själv i tungan hela tiden för att inte göra det.


Gud vad jag känner mig utanför "gemenskapen" men orkar inte bry mig tillräckligt för att försöka ändra på det.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards