one-life-to-waste

Alla inlägg den 4 april 2013

Av varför inte - 4 april 2013 15:02

Mina planer för i morgon verkar inte bli av. Oförskämt mot sina kunder tycker jag. Att man inte kan erkänna att man har helt enkelt tagit på sig för mycket att göra och att man kanske skulle skjuta på tiden några veckor. Men så går det när man tänker på pengar och inte nöjda kunder.

Men går dit i morgon, kanske är jag lite sur och går sedan därifrån med ett leende på läpparna efter att kanske ha fått lite kompensation….. fast varför skulle dem kompensera en kund som blivit lidande för att dem inte hinner med sitt jobb????

Av varför inte - 4 april 2013 13:16

Kan säga att mina stackars hjärnceller går på högvarv just nu. Alla möjliga scenarion ploppar upp men inget känns bra. Vete fan vad jag ska göra. Det känns inte bra som det är just nu i alla fall, mår faktiskt nästan illa. Får fundera några dagar till men sen måste jag komma med ett beslut (vet nog innersinne vilket det blir men det kan ju inte skada att ta en till tankeställare….).


 



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards