one-life-to-waste

Alla inlägg den 7 november 2012

Av varför inte - 7 november 2012 21:19

Är det en ny trend att alla ska operera magen? Det verkar som var och varannan har gjort det och alla tjatar dessutom om det.

Personligen anser jag att det är fusk. Kom nu inte och säg att det var inget enkelt beslut. Att ni tänkt efter länge och att det var sista utvägen för annars skulle ni dö unga.

Det är inte sista utvägen. Det är den enkla utvägen.... Ja, jag vet att det nte alls är enkelt och att man har ont och kan drabbas av komplikationer osv osv......

Men att lägga sig på operationsbordet istället för att ta sig till gymmet och lägga om sin kost anser jag vara en enkel utväg. Istället för att kämpa så opererar man bort en bit av mage eller minskar magsäcken så att man inte kan äta för mycket.

Varför inte bara säga till sig själv att inte äta så jädra mycket.


Tro mig kan jag kan alla.......






Av varför inte - 7 november 2012 21:13

Sitter och tittar på TV3 och Stalkers. Blir rädd, allvarligt rädd för alla dessa knäppskallar som finns där ute. Är så pass rädd nu att jag t om stängt av min sida på nätdejtingsidan då jag varit i kontakt med en knäppgök från stan som jag faktiskt är rädd för.

Har ingen lust att ha honom stående utanför en kväll. Han verkar vara en idiot och elak dessutom. Jag vet ju i för sig vart han bor så jag kan hålla mig borta från den sidan av stan men han verkar vara en galen, jubelidiot.


Hur tänker män egentligen? Nu är det ju inte bara män som blir stalkers men då jag är kvinna så lär jag ju inte komma i kontakt med kvinnliga idioter då jag inte är intresserad av kvinnor.


Det är program som Stalkers som får en att inse att DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT ATT VARA SINGEL.....

MÄN ÄR IDIOTER....

Av varför inte - 7 november 2012 14:25

Nu är den igång, Nenämaraton på YleX.fi. I 55 timmar ska Ile och Matti sitta och sända radio till förmån för Nenä-insamlingen. Hittills ser killarna pigga ut men så har dem ju sänt radio i cirka 30 min...... Bara 54,5 timme kvar. Hur ska man kunna hålla sig borta ...man bara måste lyssna.


Så vad väntar ni på. In på ylex.fi (om ni förstår vad dem säger med andra ord. Ni icke finsktalande lyssna på något annat istället....)


Go Ile ja Matti!!!!

Av varför inte - 7 november 2012 14:23

Vem kunde tro att det var så lätt att börja ett nytt liv. Tränar varje kväll med min Total core och äter mindre. Visst syndar jag ibland på helgerna men det verkar inte ha någon betydelse för vikten den fortsätter ner åt. Hittills 6,5 kg på tre månader. Det börjar även märkas på kläderna som sitter lite bättre över magen och byxorna är stora. Har t om fått köpa mig lite mindre byxor.

Vi får väl se hur det går fram till sommaren 2013, om håret ryker då detta var ett mål jag har.

Av varför inte - 7 november 2012 13:08

Det är så jädra tråkigt just nu. Det finns ingen ljusning i sikte. Allt är bara deppigt. Kan det vara hösten som har tagit tag om en? Men jag gillar ju hösten. Ja livet kan ju inte vara en dans på rosor hela tiden och nu är det definitivt ingen dans. Vill bara hem och lägga mig under täcket med en bra bok och försvinna från allt.

Av varför inte - 7 november 2012 13:01

Frustrationen växer. Kan någon hjälpa mig att förstå varför? Varför i h-lvete är jag frustrerad? Har jag något att vara frustrerad över? Känner mig rastlös och vill att något ska hända. Vad som helst, spelar ingen roll. Något som får känslan att försvinna. Något litet eller något stort….vilket som.

Av varför inte - 7 november 2012 10:10

I morse satte jag på tv:n mest pga att jag ville se hur det gått i det amerikanska valet. Såg bara först en liten stapel med siffror och ena stapeln var lite högre än den andra. Såg inte vems ansikte som var i den lilla rutan under stapeln men fick en klump i halsen innan jag upptäckte att det var Barack Obama som vunnit.

Visste inte ens att jag brydde mig men tydligen gjorde en del av mig det. Visst han förtjänar väl att vinna och sitta sina sista fyra år på posten.

Många av väljarna var nog insatta i vad dem olika kandidaterna stod för men tror att många röstade på något dem visste vad det kommer att innebära för dem i fyra år till. Att rösta på Mitt (kan fortfarande inte kommer över hur löjligt namn den karln har) vore att rösta på grisen i säcken. Istället för att rösta på en osäker framtid så har man givit sig själv en tidsfrist på fyra år och man får då ta ställning till vem som ska leda landet. Rött eller blått.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards