one-life-to-waste

Direktlänk till inlägg 3 november 2015

Tänk om jag.......

Av varför inte - 3 november 2015 14:26

Ibland har jag lust att sälja allt jag äger och har, ta pengarna och bara åka någonstans där ingen känner mig och där jag bara kan vara. Vill inte äga en massa onödiga saker, vill inte känna en massa saker för människor som inte bryr sig om något, vill inte vara till besvär för mina nära och kära. Vill bara leva ett lugnt liv utan några bekymmer. Jag tror att folk runt omkring mig skulle känna ett lugn då också.

Tänk att vakna upp på morgonen utan att behöva känna att man måste gå upp för att jobba. Tänk att gå och lägga sig på kvällen utan att behöva riskera att man ligger sömnlös pga alla idiotiska tankar som rullar runt i huvudet. Tänk att få leva med vetskapen att jag inte är orsaken till någon annans lidande. Att ingen behöver vara ledsen eller orolig pga mig. Att folk skulle kunna lägga all sin energi på den som verkligen behöver det. Att min familj slapp ha två barn att oroa sig över.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av varför inte - 24 maj 2019 18:01

  Bra mot mjäll men inte mot FINNAR!!!!

Av varför inte - 10 december 2018 10:23

Vad f-n håller politikerna på med? Ska inte de vara förebilder för andra och visa att man kan "leka" med andra även om man inte alltid tycker lika. Börjar bli trött på denna dagisvariant på politik som Sverige sysslar med just nu. Är så j-vla trött p...

Av varför inte - 20 november 2018 20:09

Mörkret väller in och verkar inte vilja försvinna. Det blir faktiskt mörkare och mörkare för var dag även om jag trodde det var omöjligt.  Hur länge orkar själen innan den rasar ihop? Jag känner sprickorna i fasaden och börjar även nu se dem. Störr...

Av varför inte - 20 november 2018 20:03

Upptäckte igår att Walter inte fanns på sin vanliga plats när jag kom på morgonen. Trodde att han bara gömt sig. Idag upptäckte jag dock att Walter verkar vara borta, finns inga spår efter honom så jag måste tyvärr inse att Walter är död.    Trod...

Av varför inte - 1 november 2018 19:23

Trodde det jag gjorde skulle göra saker och ting bättre. Trodde att kanske något bra kunde komma ut ur det. Men så fel jag kunde ha. Kommer aldrig mer göra "det rätta" för det blir fel i alla fall. Har såret och tryckt ner en person som redan mer ell...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards