one-life-to-waste

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2015

Ashley Madison-konton avslöjade…..

Av varför inte - 26 augusti 2015 14:21

Att folk har konton på otrohetssajter är nog inget nytt, det har många och så kommer dom även att ha i fortsättningen. Nu råkade en del kändisar ut för att deras uppgifter läcktes ut tillsammans med tusentals icke kändisar. Men den här nyheten får mig att inse att män (vet att kvinnor är otrogna också men nu talar jag om män då jag som kvinna letar efter en man och inte en kvinna….) inte kan hålla sig till en partner generellt. Vet inte hur många gånger jag får höra hur män gör ”snedsteg” mot sina flickvänner/fruar. För att sedan få höra en massa idiotiska bortförklaringar….

 

I den här härvan har vissa av kändisarna som nu blivit avslöjade kommit med just dessa idiotiska bortförklaringar.


-Skapade profilen för några år sedan men glömde sedan bort den.


-Skapade en profil tillsammans med mina vänner. Men har inte använt den sedan dess (den mannens kontokortsräkning visade på en annan sanning. Han hade en konto där när hans fru väntade deras barn).


-Gud har förlåtit mig så jag känner ingen skuld längre (detta var en djupt religiös tv-präst).


-Jag ber min fru om ursäkt för mitt beteende. Jag tar helt och hållet ansvaret för mitt porrberoende och mitt deltagande på denna sida (han, en djupt troende flerbarns pappa som på senaste tiden blivit påkommen med att ha ofredat sina syskon när han var yngre. Hela den tv-familj från TLC ger mig rysningar och skrämmer skiten ur mig med sina uttalande och hur man behandlar sina barn när man lär ut ”hur världen fungerar” enligt bibeln).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av varför inte - 24 maj 2019 18:01

  Bra mot mjäll men inte mot FINNAR!!!!

Av varför inte - 10 december 2018 10:23

Vad f-n håller politikerna på med? Ska inte de vara förebilder för andra och visa att man kan "leka" med andra även om man inte alltid tycker lika. Börjar bli trött på denna dagisvariant på politik som Sverige sysslar med just nu. Är så j-vla trött p...

Av varför inte - 20 november 2018 20:09

Mörkret väller in och verkar inte vilja försvinna. Det blir faktiskt mörkare och mörkare för var dag även om jag trodde det var omöjligt.  Hur länge orkar själen innan den rasar ihop? Jag känner sprickorna i fasaden och börjar även nu se dem. Störr...

Av varför inte - 20 november 2018 20:03

Upptäckte igår att Walter inte fanns på sin vanliga plats när jag kom på morgonen. Trodde att han bara gömt sig. Idag upptäckte jag dock att Walter verkar vara borta, finns inga spår efter honom så jag måste tyvärr inse att Walter är död.    Trod...

Av varför inte - 1 november 2018 19:23

Trodde det jag gjorde skulle göra saker och ting bättre. Trodde att kanske något bra kunde komma ut ur det. Men så fel jag kunde ha. Kommer aldrig mer göra "det rätta" för det blir fel i alla fall. Har såret och tryckt ner en person som redan mer ell...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards